Juniorturen til Gjerrild Fiskedag 30. maj
Kære alle
I dag har været endnu en fantastisk dag – ja, faktisk en af de helt gode! 🤘💪🫶
For i dag har vi været på fisketur. Og fisketure handler om meget mere end bare fisk. Det handler om sammenhold, fællesskab, frihed, gode oplevelser og selvfølgelig en smule nørderi omkring vores fælles passion – fiskeglæden. 🥳👐
I dag havde vi fornøjelsen af at tage med til Randers Sportsfisker Klubs Gjerrild Fiskedag. 🐟 Her blev der fisket, spist snacks, grillet pølser og ikke mindst hygget igennem. Det var en dag fyldt med smil, grin og gode oplevelser – både for børn og voksne. 🤤🍫🌭
Og det er præcis sådan noget, vi drømmer om i Langå Sportsfiskerforening. At skabe oplevelser, fællesskab og gode minder for både børn og forældre. 👨👦👫
Så kort sagt: YES! Hvor var det bare en fantastisk dag! 🙏
I er simpelthen for vilde, og vi er både stolte og taknemmelige over at være en del af det her fællesskab.
En stor tak skal også lyde til Charlotte for de fantastiske billeder. 📸 Dem fik vi nemlig ikke selv taget denne gang – vi havde simpelthen alt for travlt med at hygge os! 🕺🤹🎣🎭
Vi er så heldige at have nogle fantastiske børn, engagerede og støttende forældre og et fællesskab, der bare vokser og vokser. 🏋♂️🏋🏋♀️ Det betyder mere, end I måske tror.
Rune og jeg vil gerne sige tusind tak. Og ærligt talt føles “tak” som et lidt fattigt ord lige nu. For hold nu op, hvor synes vi, det her er fedt! Rigtig fedt! 🙌
Vi håber ikke, at børnene er blevet alt for traumatiserede af en hel dag sammen med os. Og hvis forældrene er blevet det, så beklager vi på forhånd. Vi er trods alt bare nogle lidt skøre drenge indimellem! 🤪
Vi ønsker jer alle en fortsat rigtig god weekend, og så glæder vi os selvfølgelig til at se jer igen på Torsdag! 🫵🐟🎣
Knæk og bræk 🎣🐟
Mange hilsner
Erik “Hængerøv”🙊, Rune, Sofie og Jonas



























